blablabla

Tjatja bloggen!

Förlåt för att jag inte har skrivt på ett tag men jag har inte orkat. Igår va vi iallafall på thevoice, först va jag med Tove och Lissi på dagen. Det hände inte så mycket då, vi träffade Jonte och dom. Och nu är typ Jonte sur för ingenting? Palla.
 Iallfall, sen kom Sofie, Linda, Linnea och Linneas kompis och då skulle jag vara med dom. Då hände inte heller speciellt mycket. De va inte speciellt kul, men det va helt okej. Sjukt mycket otrevligt folk. Sen började det ju regna och då blev de bara ännu tråkigare. Så vi åkte typ skittidigt. Linnea somnade i soffan typ direkt när vi kom hem men jag och Sofie satt uppe rätt sent . Nu kommer lite bilder från thevoice dagen :)


Innan vi åkte :)

Melissa och Michelle

Sötnooosen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0