Tjeena

Tjeeena! Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men jag orkar verkligen inte. Men det är kul att statistiken går uppåt när man inte bloggar? Hahah skumt ..
I Söndags sov jag hos mina kusiner och bara tog det lungt, dagen efter sov jag ut och sen va det träning. Efter träningen mötte jag Bella och hennes pojkvänn Jacob. Han skulle åka hem typ på engång så jag och Bella gick till coop och köpte ben&jerrys och sen gick vi hem. Nästan hela vägen iallafall. Sen satt vi på balkongen hela natten och lanade sims. Haha shit vilket liv ..
 & igår sov jag hos Tove, vi va barnvakt åt Fabian. Vi åt kräftor, gick skitlångt och kollade på en film, HAHA en skitbra film. Idag har jag haft match mot Ungern i skogås. Vi vann , yäää!


Kusin Liam bebis <3

Liam och jag

Tove halvsover

Ego1

Mamma kom ut mitt i natten och "kunde inte sova". Haha störd

Bella<3Sims

VI<3KRÄFTOR

Ego2

Jag och Liam igen

Ego3

ÅH, SNYYYYGGING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0