BLOGGISH

Tjena, har inte bloggat så mycket men jag orkar faktiskt inte. Jag bloggar precis exakt när jag vill! Haha låter värsta bitchig men seriöst, jag har typ 10 läsare och jag tror inte att dom bryr sig speciellt mycket ..
Idag har jag vart med Tove, Lissi & Madde. Vi åkte till IcaMaxi och träffade Julle, längesen det va. Sen åt vi donken och köpte hårfärg till Lissi och Tove, dom ska bli svarthåriga :) btw sitter vi i badrummet och Madde färgar Lissis hår nu. Det blir skitfint :) & ikväll ska jag och Tove färga håret, jag ska färga utväxten, ska bli skitskönt!
Imorgon ska jag till stan och shoppa med Bella, ska träffa Tove, Lissi, Madde & Jenny senare på dagen oxå. Ska bli najsnajs :D Ska skölja ut färgen på Lissi nu, PUSSSSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Netta

Jag bryr mig !Jag träffar Dig inte nu ,men jag vill veta om allt är OK med dig .Jag saknar Dig jätte mycket!!!!Gott nytt år !!!!

2009-12-27 @ 10:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0