Home again

Hejhej bloggen. Nu är jag hemma igen. Jag lägger ut lite bilder från första dagen, så kan jag berätta lite också vad vi gjorde första dagen, orkar inte berätta allt nu. Men vi kom till Muskö runt 8 och då åt vi middag och hoppade lite studsmatta, sen gick vi till bergen vid havet och myste en stund. Sen när vi kom tillbaks så sov fridas morfar, så vi hämta lite godis och läsk och annat och cycklade till bergen igen. Sen gjorde vi inte så mycket där, lyssnade på musik och myste. Här kommer bilderna :) 



1. En glad Frida när vi va på väg till Muskö.


2. Vi var ensamma på bussen :D


3. Haha den bjuder jag på (a)


4.Jag tappade colan i vattnet, skulle hämta den och så halkade jag i, lyckat.


5. Jag är bäst :D

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0