Biodag

Tjeenare! Nu sitter jag här i soffan med Sofie. Vi kom hem efter en stund sen efter bio. Vi såg typ gi.joe, nått som Sofie ville se :p Man fattade typ ingenting av filmen, det va typ action. Men den va vell bra endå .. Hon väckte mig idag för att hon inte tyckte att jag skulle sova bort hela dagen ;o Kan jag bara få sova ut någon dag? ;o Imorgon ska vi nog till stan med Emelie och Linnea eller så ska jag sova ut. Här kommer bilder från dagen :)


Dagens outfit :p

Väntar på att bion ska börja ..

Bussen

Jag just nu.

Tove kan du höra av dig eller nått om du ser dehär? Jag kan ju inte svara på sms. Men msn eller bloggen. Måste veta om du är sur eller något ..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0