Dalarö

Tjatja bloggen . Nu sitter jag och tove i soffan hos hennes famor på dalarö. Vi kom hit igår vid tre, då gick vi hem till Toves farmor och lämnade väskorna . Sen gick vi ner till hamnen och skulle äta glass och jag skulle få tillbaka min tröja som jag glömde hos Oliver, då har han inte med sig den -.- Men iallafall så gick vi runt där lite och sen när vi kom hem igen bakade vi pizza. Skitgott, iallafall min :p Sen ringde Alex och dom och sa att vi skulle komma till badet och att vi skulle ta med pizza till dom. Då gjorde vi det, när vi kom dit badade vi fast inte med dom för dom skulle till Toves farmor och äta. Sen gick vi hem och duschade och satte på oss myskläder och gick ner till hamnen. Där va Alex, Rinno och Benjamin, vi köpte chips och läsk och turkist peppar och satt där med dom tills dom skulle hem. Då gick vi bara hem och myste, lite senare gick vi till bryggan och pratade lite och nu känns allt bra.

Idag har vi bara legat på bryggan och solat och badat hela dagen. Får se hur vi gör ikväll , om Tove sover hos mig eller om vi åker hem sent.  Skriver ikväll.

/ michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0