Right now

Hej bloggen. Nu sitter jag hemma hos Frida med henne och Tove. Vi har badat och jag har färgat håret. Jag har ingen usbsladd till kameran här, så det kommer bildbomb när jag kommer hem från landet. Tove kanske ska med, JIPPIE :D Fett kul det kommer bli då ;) hahah nu ska jag skriva en lista vad vi ska göra på muskö :p
bada i havet
ha skumbad i havet
göra volt på studsmattan
vattenkrig
sola i minst 2 timmar
springa (träna)
Tjuvringa
och en till sak som jag inte vill ta upp här
Sura Tove, för att jag inte ville bada -.-

Jocke, Fredde, Frida och Nicklas


Tove fick bada ensam
Söta Maria'

Pusshej

Kommentarer
Postat av: maria

haha michelle , viken bild du la in p mej -.- ha de bra i sverige vettja! :) miss ya

2009-06-24 @ 13:03:38
URL: http://mriiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0