L.O.V.E




Så många ord, allt vi gjort, allt vi sagt.
Det finns så mycket att säga, men från en lång historia till kort.
Det var den 22 april hemma hos mig. Jag kände redan då att det var något speciellt, det var kärlek vid första ögonkastet. Vi pratade regelbundet, det gick några dagar och sedan sov jag hos dig. Du var så mysig, och jag kunde redan då vara mig själv för dig. Du accepterade mig för den jag var. När du skulle följa mig till bussen dagen efter tog du min hand och kysste mig när jag skulle gå på bussen. Jag var helt varm i hela kroppen. På bussen träffade jag Angelica, hon undrade vem du va och jag kunde inte sluta lee när jag berättade om dig. Jag var så kär. Det gick ett tag och sedan blev vi tillsammans, den 4 maj. 
Polly, kall oboy & ben&jerrys. Det är någonting som alltig kommer påminna om dig.
"Jag kommer aldrig glömma dig och det vi hade. Jag älskade dig något otroligt."


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutet på ett kapitel.

2010-11-06 @ 23:21:55
Postat av: Anonym

Allt har sitt slut, men på det sättet som det här tog slut vet jag inte om det ens var en början.

2010-11-06 @ 23:22:55
Postat av: Anton

Love was in the air

2010-11-30 @ 18:52:29
Postat av: Anton

Love was in the air

2010-11-30 @ 18:53:59
Postat av: Isabelle :]

Anmäl dig gärna till dagens blogg här: http://isaloll.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-239.html#comment ;)

2011-09-23 @ 19:27:32
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0