Trååååkigt

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Michelle
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallå
Ringer det mycket till dig ?
Jag vet inte

Ringer du mycket ?
Nja

Vem ringde du senast?
Sofie

Dagens låt ?

Kat Deluna - Unstoppable
Hur mycket pengar har du ?

Vet inte
Senast kramat och när ?
Linnea, när hon skulle hem

Antal timmar sömn inatt ?

Palla räkna
Sov du ensam ?
Yes
Vem sov du hos senast ?

Tove
Vem sov hos dig senast ?

Linnea och Emelie
Vem vet mest om dig ?

Sofie
Vem vet du mest om ?

Sofie, tror jag
Vad ser du fram emot ?

Grönan på fredag
Vad vill du ha just nu ?
Lycka

Snyggast i Skåne just nu?

Dont know
Längtar du mest efter ?

Faster
Stör du dig på ?

En person
Vill du sova bredvid inatt ?
DEDU
Buss åker du oftast ?

829
Årstid är det nu ?

Sommar, eller?
Anser du sig själv som snygg ?

HaHa som fan
Vem är snyggast ?

Av?
Har du varit kär ?

Lite
Är du kär nu ?

Nej
Är du en bra partner ?

Haha bästa
Har någon varit otrogen mot dig ?

Inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?

Nja
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?

Olika
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?

Ja
Har du sett din bästavän gråta ?

Ja
Vad åt du senast ?

Toast
Har du varit på ett party ?

Party?
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?

Har ingen bror
Har du varit utomlands ?

Ja
Var är dina syskon just nu ?

En sitter här vid mig och dom andra vet ja inte
Vilken tid gick du upp imorse ?

Runt 12
Vad gjorde du kl 2 inatt ?

Försökte komma hem
Vad är det första du gör på morgonen ?

Kollar mobilen
Vad ska du göra efter det här ?
Precis ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0