...

Hellu. Nu har jag kommit hem, duschat och ätit. Idag har det vart riktigt kul, sett Kat Deluna och massa andra, skrikit och blivit döv. Tappade bort sofie bland massa mörka killar, dom ställer sig typ i en ring runt henne och tafsar på henne. Fyfan vad irreterad ja blev asså, knuffade bort dom och drog ut sofie. Fyfan vad alla ska hålla på.
Träffade Lissi och Tove, Locho och någon Benjamin oxå. Jag trodde jag skulle träffa mer folk som man kände men tydligen inte :p
Sen när vi ska åka hem iallafall så går vi som vanligt till tåget, och då har sista tåget gått. Då ska vi ta tunnelbanan till Farsta men då har den sista gått för 10 minuter sen. Sofie ringer massa folk och undrar om dom kan hämta oss men ingen typ kunde. Jag tyckte det va skitkul men dom andra typ va fett oroliga. Men sen så säger en kompis till Sofie att vi kan få sova hos han i Farsta om vi skulle komma dit och det inte gick någon buss hem. Så vi tar tuben till Gullmars och hoppas att det ska gå någon buss till Farsta eller hem. Så det går en till svartbäcken och en till Farsta. Vi tar den mot svartbäcken eftersom att Emelie inte ville sova hos någon kille som hon inte vet vem det är. Då blir Linnea rätt irreterad eftersom att hon ville sova hos den där killen för att hon va sjukt trött. Så iallfall får vi av i Brandbergens Centrum och går hem.
Så det blev rätt sent, men det va skoj, tyckte jag iallafall :p Har inte tagit några bilder, glömmer alltid men ska börja göra det.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0