Vanligdag

Tjena. Nu ligger jag här brevid Tove som sover. Hon typ snarkar och allting.. HAHAHA. Nejdå, hon andas inte ens hon är typ död .. aja whatever. Orkar inte skriva så mycket men här är bilder från idag :)

Först mötes jag Frida Tove Agge och Marre. Sen gick vi bara runt lite på valla.




Vi satt ner på marken och pratade

Sen började Marre hålla på med en mask ..

Så då gick vi därifrån, hem till Fridas pappa

Vi tog hissen, palla gå 3 trappor?

Så gick vi ut och chillade på balkongen

HAHA, marre tog all oboy så jag fick typ skitlite ;o kolla hans stora "glas".

Sen gick vi in igen ..

Och kaosade ..

Och åt chips


Kaosade änu mer

Sen bråkade vi lite oxå ..

Då blev vi trötta ..

Sen blev de armbrytning, Frida vann!

Sen kom Nicklas och Dennis.

haahaha värsta sagan , men sen dog min mobil. Men sen gick Jag Tove Dennis Nicklas Fredrick Alex och Kevin till rudan en stund. Sen orkade vi inte va där längre så vi träffade Frida och Agge igen. Sen träffade vi DRYGvictor och alla andra. Nu kommer jag snart somna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0