Jul igen ...

ÅH, jag skrev värsta långt sen så stängdes datan av -.-
Aja, God Jul! :D
Jag har haft en bra jul iår, imorse så väckte mamma oss vid 9 för att hon hade gjort frukost till oss. Vi åt och sen öppnade vi lite paket och sen fixade vi oss för vi skulle åka till min moster där hela släckten va. När vi kom dit "kollade" vi på KalleAnka, lekte med bebisarna, åt julgodis och pratade. Sen blev det middag, skitgott som vanligt. Sen när dom vuxna hade fixat i köket och så öppnade vi julklapparna. Kan säga vad jag fick :) Hårfärg, Ringar, Strumpor, Brunkräm, Brunkrämssvamp, Trosor, Koftor, Läppsyl, Läppglansor, Hårspray, Hårborste, Deoderanter, Dagkräm, Nattkräm, Sminkborttagingsmedel, Linnen, Legins, Fingervantar, Tumvantar, Mössa, Bettyboop-sovkläder, Pengar & Väckarklocka :D Sen fick jag Bellas gamla löshår och hennes gammla mobil ( tills jag får min ). Men tyvär så funkar inte kamran på mobilen :(
Till mamma köpta jag typ 4 paket rökelser och en sånhär sak som man ställer rökelserna i och typ lite ljus och sånt. Och till Sofie köpte jag doftljus och strumor :D Gud vad snäll jag är!

Hoppas ni haft en bra jul :) PUSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0