Längesen

Hellooo. Har fortfarande inte fått min nya mobil, buhu!
Skit i den, nu ska jag berätta om mina senaste dagar :D I lördags va jag i stan med Tove, Madde, Frida, Anthisha och Clara. Vi shopade lite och åt donken, det vanliga bara :)
Sen på Söndagen åkte jag till stan med Bella och Linnea. Linnea köpte löshår, Bella åt på donken och jag bytte en tröja sen gick vi bara runt och tittade lite. Sen på kvällen sov jag hos Bella, vi köpte massa godis och cola och kollade på ettan och tvåan av harry potter, skitskönt!
Sen på Måndagen så åkte jag hem till handen igen och träffade lite folk och busade, sen på kvällen som Madde hos mig. Vi kollade på massa filmer, åt kokosbollar och jag sydde mitt löshår typ hela natten, så vi gick och la oss typ 6 och mamma väckte oss halv 3.
Då gick vi upp till centrum och mötte Agge som skulle lämna tillbaks min tröja, sen gick vi hem igen och fixade oss. Sen kom Victor till mig (?) haha och vi gick till Tove och busade med alla folk. Sen så gick vi ut och va i centrum lite, Tove och Madde solade en stund och sen träffade vi Nicklas och Kevin, va jätte länge sen vi träffade dom, så det va trevligt ;)

Har ju ingen mobil, så har inte kunnat ta några kort men nu ska ni få se gryyyyymt gamla bilder på: Mig, Tove och Lissi. NJUT!








Kommentarer
Postat av: elin

OMG :D

2010-01-21 @ 17:23:54
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0